Atraktivní prezentace přiláká více kupců a zvýší prodejní cenu
Vyhledávali jste někdy na internetu nemovitost k prodeji či pronájmu? Pak vás zcela jistě překvapila rozdílná prezentace jednotlivých realitních kanceláří a makléřů. Obzvláště u nás na Ústecku mnoho kolegů ještě nevyužívá všech profesionálních nástrojů, které už jsou například v Praze zcela běžné. Rozmazané fotografie z mobilu, špatné úhly pohledu či věci denní potřeby v interiéru na atraktivitě nemovitosti rozhodně nepřidají. Při prodeji je přitom první dojem zcela zásadní. Vždy si proto důkladně rozmyslete, s kým začnete spolupracovat.
V mém týmu se řídíme heslem: „Každé nemovitosti takovou péči, jakou si zaslouží.“ A je jedno, zda se jedná o garsoniéru či rodinný dům. Home staging, profesionální fotografie, videoprohlídka, 2D a 3D vizualizace či záběry z dronu pomohou vaší nemovitosti vyniknout mezi nudnými inzeráty. Pojďte se podívat, co vše pro vás v rámci prodeje obstarám.
Ve chvíli, kdy mi svěříte svou nemovitost, věnuji se nejprve správnému nastavení prodejní ceny i celkové strategii. O tomto tématu si můžete přečíst zde. Vaší nemovitosti se ale podívám na zoubek i zcela jiným způsobem. Poradím vám, zda něco vylepšit, aby se lépe prodala. Vymalovat, opravit, a když bude třeba, tak designově upravit. Zázraky svede i jen úklid věcí denní potřeby či jiné rozmístění nábytku. Cílem je nejen to, aby nemovitost vypadala dobře na fotografiích, ale aby si potenciální zájemci dokázali představit, jak může jejich nové bydlení vypadat v budoucnu.
Samostatnou kapitolou je focení. Spolupracuji s profesionálním fotografem, který se na focení architektury a interiérů přímo specializuje. Nafotit nemovitost ve správném světle tak, aby fotografie byly vypovídající, je věda i umění zároveň a vyžaduje praxi.
Trendem dnešní online doby jsou videa, která jsou upřednostňována na všech sociálních sítích a jednoznačně dokáží na internetu mnohem rychleji zaujmout. Před samotným uvedením nemovitosti na trh proto natáčím video prohlídku, díky které si můžou zájemci domem či bytem projít naživo. Krásné záběry nejen interiérů, ale i okolí, zprostředkují atmosféru a zájemci se díky ní snáze rozhodnou, zda chtějí absolvovat prohlídku. To je pro vás zárukou, že se k vám dostanou už opravdoví potenciální kupci. Samozřejmostí je také zpracování odborného půdorysu ve formě 2D a 3D vizualizace.
Jaký je pak konkrétní dopad takovéto prezentace? Jednoznačně větší zájem ze strany kupujících, více prohlídek, a hlavně více nabídek! Při nalezení více zájemců můžeme začít jednat o ceně – tímto způsobem jsem pro Vás schopen zajistit maximální možnou prodejní cenu. Dalším benefitem je pak rychlost. Dle mých zkušeností se nemovitosti, které mají profesionálně zpracovanou prezentaci, prodávají rychleji a až o 10 % dráž.
Kompletní prezentaci jedné z nemovitostí můžete shlédnout zde.
Chcete prodat nemovitost a zajímá vás, jak bych postupoval? Vyplňte krátký dotazník, ozvu se vám. Má konzultace je zdarma a nezávazná.